اخبار مهم روز

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ در حوزه نقشه‌برداری مغز

یکشنبه, 06 آبان 1397 00:00

 

 

 

در راستای توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی در حوزه نقشه‌برداری مغز تفاهم‌نامه همکاری‌ میان آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و 3 دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز و صنعتی شیراز در راستای توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی در حوزه نقشه‌برداری مغز، علوم شناختی و علوم اعصاب امضاء شد.

طی این تفاهم‌نامه طرفین برای فراهم آوردن امکانات برای انجام پایان‌نامه دانشجویان در زمینه‌های مرتبط، صدور مجوز اخلاق برای تمام پروژه‌های ارجاعی از دانشگاه‌های شیراز توسط این دانشگاه‌ها، شرایط لازم برای استفاده دانشجویان و محققان دانشگاه از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه در چارچوب تعرفه‌های مصوب، مشاوره علمی و تخصصی در آزمایشگاه در زمینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط، در اولویت قرار دادن دانشجویان و محققان این سه دانشگاه در انجام پروژه‌ها در آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به توافق رسیدند.

همچنین در جهت تحقق اهداف و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها تشکیل یک کارگروه مشترک بین آزمایشگاه و این دانشگاه‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

این تفاهم‌نامه به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت که دانشجویان و محققان دانشگاه‌های استان فارس می‌توانند از امکانات آزمایشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده کنند.

منبع: "خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) "

 

 

 

 

12559 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 30 دی 1397 19:35