اخبار مهم روز

راز موفقیت در آزمون های ارشد و دکتری وزارت بهداشت کشف شد!!

شنبه, 10 شهریور 1397 00:00

کلید واژه: آزمون های علوم پزشکی، منابع آزمون های ارشد، منابع آزمون های دکتری، جزوات آزمون، مشاوره، برنامه ریزی، آزمون های مرحله ای، کتاب تست، منابع ارشد، منابع دکتری، آزمون سازمان سنجش پزشکی

 

پس از انجام یک مطالعه کیفی بر روی قبول شده­گان آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی وزارت بهداشت و مصاحبه باز به صورت فرد به فرد (Indepth-interview)، نتایج نشان دادکه مهمترین عوامل موفقیت در این آزمون­ها به ترتیب اهمیت به شرح زیر می­باشد:

1-    انگیزه و پشتکار خود داوطلب

2-    داشتن برنامه­ریزی بلندمدت و کوتاه مدت

3-    داشتن منابع مختصر و در عین حال کامل

4-    شرکت در آزمون­های مرحله­ای

5-    داشتن مشاور خوب و باتجربه

6-    حمایت خانواده و اطرافیان

نکته جالب این است که بجز آیتم­های اول و ششم که تا حد زیادی به فرد و زندگی خصوصی وی مربوط می­شود، سایر رمزهای موفقیت ناشی از عوامل محیطی و اکتسابی است.

گروه آموزشی نخبگان با بیش از 12 سال تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات آموزشی به رشته­های علوم پزشکی، همواره درصدد بوده است که بجای عملکرد عمدتاً تجاری برخی موسسات(مانند برگزاری کلاس­­های طولانی مدت و زمانبر و ...) تمرکز خود را به موفقیت افراد ثبت نامی حفظ نماید. بدین منظور مبادرت به ارائه جزوات طلایی نموده است که با مطالعه آنها دیگر نیاز به شرکت در کلاس های حضوری یا مطالعه کتب و منابع دیگری ندارید. همچنین با ثبت نام در موسسه نخبگان به طور مستقیم و کاملا رایگان از مشاوره دکتر دعائی و سایر اساتید همکار موسسه نخبگان بهره مند خواهید شد. همچنین لازم به ذکر است که برنامه آزمون های مرحله ای گروه آموزشی نخبگان به نحوی انجام شده است که حداقل دو ماه قبل از زمان آزمون وزارت بهداشت، کلیه مباحث درسی را مطالعه و دوره کرده باشید. بنابراین، همانطور که ملاحظه می فرمایید داوطلبین با انگیزه آزمون های ارشد و دکترای وزارت بهداشت با ثبت نام در موسسه نخبگان به کلیه آیتم های مورد نیاز جهت موفقیت به سهولت دسترسی خواهند داشت. 

 

با آرزوی موفقیت

آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 11 شهریور 1397 11:51