اخبار مهم روز

پاسخ به سوالات رایج داوطلبان آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت ویژگی

کلیدواژه: دکترای وزارت بهداشت، دکترای علوم پزشکی، دکترای پزشکی، دکترای تغذیه، Ph.D وزارت بهداشت، پی اچ دی پزشکی

سوال: آزمون زبان در تاریخ 13/7/91 برگزار میشود ونتایج آن 19/7/91 اعلام میگردد.آیا میتوانم درآزمون دکتری 91 شرکت کنم؟

 

جواب: با یستی در آزمون دکتری تخصصی ثبت نام نموده و به اطلاعیه تکمیلی در روز 18/7/91 به سایت مرکز سنجش آموزش مراجعه نمایید تا در صورت آوردن نمره لازم تکمیل مدارک نمایید.


سوال: مدارک خود را ناقص ارسال کرده ام آیا امکان ویرایش هست یا خیر؟

جواب:به اطلاعیه تکمیلی 18/7/91 مراجعه نمایید.


سوال: من رتبه یک ارشد هستم اما خرداد 89 فارغ التحصیل شده ام یعنی چند ماه بیش از دو سال اما تا کنون امتحان نداده و از سهمیه استعداد درخشان استفاده نکرده ام. ایا می توانم امسال از این سهمیه استفاده کنم؟

جواب:استعداد درخشان دو سال اعتبار دارد اما می توان یک بار استفاده کرد .چون مدرک شما از دو سال گذشته نمی توانید از این سهمیه استفاده نمایید.


سوال: آیا مدرک برای گواهی معدل و یا تاریخ فارغ التحصیلی برای دانشجویان ترم آخر باید از طریق دانشگاه محل تحصیل ارسال شود و یا فقط فرم اسکن شده ارسال شود؟

جواب:در صورتی که دانشگاه در تحویل دادن فرم شماره 1 به شما مشکلی ندارد آن را ارسال نمایید و در صورتی که مشکلی برای دانشگاه دارد محرمانه به مرکز سنجش ارسال نماید.


سوال: احتراما بنده دانشجوي ممتاز ترم آخر کارشناسي ارشد مديريت آموزشي دردانشگاه فردوسي مشهد مي باشم و قصد شرکت در رشته آموزش پزشکي را دارم.براي اينکه از امتياز ممتازي ام استفاده نمايم به فرم شماره سه که شما دردفترچه گذاشته ايد مراجعه کردم ولي فقط در آنجا دانشگاه علوم پزشکي قيدشده است لطفا مرا راهنمايي کنيد که چگونه مي توانم از امتياز ممتازي ام در مقطع دکتري استفاده نمايم . با تشکر فراوان

جواب:در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت ظرفیت استعداد درخشان شامل دانشجویان وزارت علوم ،دانشگاه آزاد و پیام نور و ... نمی شود


سوال: با سلام من معدل کارشناسی ارشدم را اشتباه نوشتم معدل من 18.55ست برای ویرایش چه کار کنم

جواب: به اطلاعیه 18/7/91 مراجعه نمایید.


سوال: سلام كارنامه آزمون زبان را مي توان در هنگام مصاحبه ارائه داد؟

جواب:برای ثبت نام آزمون ارائه مدرک زبان الزامی است.


سوال: با سلام اینجانب کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی هستم سال گذشته فرم های استعداد درخشان را در هنگام ثبت نام ارسال کردم و در آزمون دکترا در رشته اپیدمیولوژی شرکت کردم ولی قبول نشدم.
آیا امسال می توانم از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنم و در رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی شرکت کنم ؟

جواب: خیر


سوال: اينجانب كارشناس ارشد علوم كتابداري و اطلاع رساني از وزارت علوم مي باشد. كارشناسي ام كتابداري پزشكي بوده. آيا مي توان در دكتراي كتابداري پزشكي شركت كنم؟

جواب: به جدول شماره 1 مراجعه نمایید

آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 22 تیر 1393 12:58